Tuebingen, Německo (12. leden, 2006)
Společnost GMG, která vyvíjí a dodává high-end řešení pro color management a nátiskování dnes oznámila, že vzhledem k dalšímu rozšíření distribučních aktivit ve všech regionech byla znovu schopna dosáhnout mimořádného zvýšení prodeje v roce 2005. Bylo neobyčejně příjemné si všimnout, že rekordní měsíce byly pravidelně dosahovány při pevném růstu prodeje.
V posledním roce společnost GMG zaznamenala úspěch v posilování jejího prodeje značně přes 50% v porovnání s rokem 2004, v kterém byl prodej již zvýšen o více než 50% v porovnání s rokem předcházejícím. Německy mluvící země v roce 2005 znovu ukázaly velmi potěšující vývoj a nadále zůstaly největším jednotlivým trhem pro GMG. Početné mezinárodní trhy demonstrovaly shora uvedený proporcionální růst, který teď znamená téměř dvě třetiny celkového prodeje. Mnoho zemí, jako například Velká Británie, Španělsko, Francie a Itálie zaznamenaly růst prodeje až o 100%. Expanze značně přes 100% byla znovu zaznamenána v USA a částech Asie. V roce 2005 polečnost GMG otevřela pobočky v Dánsku a Japonsku a je nyní reprezentována vlastním obchodním zastoupením nejenom v Německu, ale take ve Velké Británii, Španělsku, Beneluxu, Skandinávii, USA a Asii.
„Jsme přirozeně velmi potěšení tímto vývojem, který mnohem překonal naše optimistické očekávaní“, prohlásil Robert Weihing, ředitel společnosti GMG GmbH & Co. KG. “Je zřejmé, že jsme byli velmi úspěšní v rovnoměrném přenesení našeho dlouholetého úspěchu v Německu do dalších zemí a že naše úsilí rychle přináší plody. Budeme pokračovat v tomto pojetí a dále budeme prosazovat silné stránky technologie GMG v celosvětovém měřítku.“
GMG představuje nové nástroje pro standardizaci tisku